Voorzitter Jacqueline Maschino verrast TEDx bezoekers!

Jacqueline Maschino TEDx op 12-10-2018

’t Span Bussum – De organisatie van TEDx  Gooise Meren heeft op 12 oktober 2018 weer een boeiend programma weten te brengen. Beroemde namen als Charles Groenhuijsen (Optimisme), Rita Verdonk (Spiegel of Macht) en Maurice Baltissen en zijn broer (T-shirts ruilen) stonden op de agenda van deze TEDx Gooise Meren. Deze avond had ook onze voorzitter Jacqueline Maschino het genoegen om te mogen spreken. Voor de aanwezigen was Jacqueline niet een bekende naam, maar na deze avond vergeten ze haar nooit meer! Haar persoonlijke verhaal over ‘Inclusie’ sloeg in als een bom! Zij vertelde over hoe zij door haar slechthorendheid (auditieve beperking) haar baan verloor.

In scherpe woorden verwoordde zij over het aanbod om, ondanks haar ervaringen en talenten in management, aan de lopende band te gaan staan in een koekjesfabriek. Op zeer professionele wijze nam zij het publiek mee in de door haar afgelegde reis. Hoe zij niet heeft opgegeven en daardoor weer volledig actief is in het bedrijfsleven. En voor ons als trotse voorzitter de scepter zwaait over de stichting waarmee wij ons inspannen voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Van arbeidsbeperking tot specifieke doelgroepen.

Geplaatst in Blogs.